Follow on Bloglovin
2011-08-30 - 12:04:25 - Filed Under: Justin Bieber

Intervju med Justin på VMA (Access Hollywood)



Vid 0:19 märker hon som intervjuar att justin har en livslevade orm runt handleden. Hon är väldigt rädd för ormen, samma med mig här om jag skulle ha pratat med Justin i alla fall så sa Justin att ormen är hans kompis så frågar hon vad ormen heter, justin sa att den heter Johnson och frågar henne om hon vill hålla i johnson såklart säger hon nej. På slutet frågar hon varför justin går med johanson, Justin säger att han vill umgås johnson sen låter hon att justin gå, han vill krama henne men hon bara backar undan. hahaahaahaa

Hahaha, jag skrattade åt det här och var tvugen att översätta allt jag hörde vad dom sa. Jag ser typ den här videon 24/7 bara för den är klockren:) Ps: Jag kanske översätter inte så bra. Men jag hoppas att ni förstår!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: