Follow on Bloglovin
2011-12-30 - 20:30:58 - Filed Under: Selena Gomez

Selena- Intervju för "Starpulse"

Tumblr_lx0soph9jj1r85ox7o1_500_large
Du är vacker
som alltid.
Tack! Detta är tack vare håret och kometiki.

Hur är ditt liv efter serien slutade?
David Henry skrev till mig en gång: "Jag har en känsla av att hon lämnade mig." Det var konstigt.

Du har räddat mitt trollspö?
Ja, det var en gåva från producenterna visar, de gav mig, David och Jake våra pinnar i en liten låda med en glasstav gravyr, det var gulligt.

Du har gjort
så många saker i hans karriär, vad tror du?
Visst, jag är mycket lycklig. Jag älskar vad jag gör. Jag älskar det. Speciellt musik, det är vad jag alltid velat prova, men förvänta dig inte att det kommer att bli en framgång, är jag mycket tacksam för det också. Jag älskar att sjunga och agera.

Du kommer att hyra filmen "Spring Breakers" Harmony Korine?
Ja .. Jag vet. [Skratt] Jag såg alla hans filmer. Jag var tvungen att kämpa för den här rollen, så jag flög till hans hem i Nashville och såg alla hans filmer. Jag sa, "Jag vill vara i din film", och han började lyssna på mig en timme eller två, det var coolt. Det var då jag fick rollen. Detta är - något väldigt mörkt och väldigt annorlunda från alla tidigare filmer, jag är spännande att arbeta med. Naturligtvis, han - är mannen som kommer att skapa allt detta, och han ska hjälpa mig, James Franco, Vanessa Hudgens, Emma Roberts och alla dessa människor. De kommer att bli intressant att arbeta och manuset är mycket bra. Folk är lite förvånad.

Dina fans gillar det?
Tja, är det bästa som det är - en fristående film. Därmed kommer filmen att gå på filmfestivaler, men kommer inte att vara lätt tillgänglig för den unga publiken.

Vad kommer du göra i showen "New Year’s Eve"?
Jag sjunger, vi gör nedräkningen och jag ska vara med Demi Lovato.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: