Follow on Bloglovin
2011-09-22 - 18:08:12 - Filed Under: Jelena

Jelena dejtade på Los Angels zoo



Tar en paus från det kaotiska värld superstjärna, njöt Justin och Selena en eftermiddag dagen på Los Angeles Zoo tidigare idag (september 21).

Den "Baby" sångaren och hans "Monte Carlo" söta flickvän tog på sig färgglada matchande polo toppar som de hade under vildmarksäventyret.

Resan till den lokala djurparken kommer som Justin verkar vara ståndaktiga i arbetet mot utsläpp av hans efterlängtade julalbum, som han säger att fansen kommer att vara "chockad".

Inte låta någon komma i vägen för hans kommande rekord, twittrade Bieber, "tvivlar jag ... jag gillar det så ... får mig att arbeta hårdare ... bara gör att jag vill bevisa att du fel. varje steg ive tvivlade. varför ändra nu? "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: