Follow on Bloglovin
2011-09-14 - 22:24:41 - Filed Under: Justin Bieber

Justin på hans Christmas Album: "Vi fick just den färdig"



Alla Beliebers är desperat för en del ny musik - och Justin gör sitt bästa för att göra detta!

När han gick på Dolce & Gabbana mode utekväll händelser pennor Promise, sa Justin OK! allt om hans nya julskiva.

Justin uppenbarat för OK! som arbetar på två album är lite hektisk.

"Det är galet. Jag började lite på min egentliga album, men jag har verkligen fokuserat på min julskiva, vi bara fick den färdig så jag gillar verkligen entusiastiska över slutresultatet, "förklarade han. "Det var verkligen otroligt. Egentligen bara glad att vara klar med det och börja med mitt album".

"Det finns ett par låtar, en klassiker par, men för det mesta original."

Sedan hans Tweets anges att arbeta med under lång tid med sin kompis Sean Kingsto! frågade om Sean var kanske med på julalbumet, men Justin sa "nej".

Justin bara twittrade att fans ska leta efter ny musik i november skriftligen "funderar på att starta julen tidigt ... som november. # Newmusic. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: