Follow on Bloglovin
2011-09-14 - 22:40:43 - Filed Under: Miley Cyrus

Miley är Teen drottning i Boston



Bostons Kiss FM höll en tävling för Teen drottning tilldelning och de hade du rösta på dina favoriter. De presenterade nuvarande och tidigare starlets i deras tävling, vilket alltid är kul. Dock slår den nuvarande tonåring stjärnor de tidigare och de två sista blev Miley Cyrus och Demi Lovato. Båda var mycket nära att vinna, men Miley fans där röstade Demi-talet, vilket gör Miley tonåringarna drottningen för Boston.

Jag är chockad över att Demi ut röstades! Hennes fans har blivit en kraft att bråka med den här senaste året, men jag antar att Miley fans har hållit på deras besatthet också. Varken flickor gick dåligt, och minst de faktiskt gjort listan, till skillnad från vissa av sina kolleger motverka delar före dem. Jag tror att Demi är bara mycket av en vinnare som Miley är i denna tävling, men jag tror att Miley fans sannolikt pressas hårdare för fler röster åtminstone i detta fall. Dock bör både flickor betraktas som ungefär lika i nivå av popularitet.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: