Follow on Bloglovin
2012-04-13 - 00:54:42 - Filed Under: Jelena

Jelena förklarar deras hemliga smärta.....


I
det nya numret av BOP, Justin och Selena öppnar om sin barndom kämpar och förklarar hur deras hemliga smärta hjälpte sin kärlek, av de har blivit så stark.

Justin och Selena var båda av ensamstående tonårsmammor och växte upp med knappt några pengar. Justin och hans mamma, Pattie, bodde i bostäder med låga hyror ett tag, men tvingades flytta in hos Justin farföräldrar, Bruce och Diane, när det ibland blev riktigt tufft.

Justin
 berättade till BOP:
"Jag hade inte en riktig säng. Jag sov på en blå pull-out soffa i mitt rum. "

Selena och hennes mamma, Mandy, inför liknande finansiella svårigheter. När hon var ung, erinrade Selena fattig i sin hemstad Grand Prairie, TX att hennes mamma skulle spara upp förändringar så att de kunde köra några timmar bort för att besöka sin familj och vänner.

"Jag minns att min mamma skulle ta slut på gas hela tiden. Vi satt där och vi fick gå igenom bilen. Att få hålla och hjälpa henne få gas eftersom hon aldrig velat be mina morföräldrar för pengarna. "

Även om Selena´s mamma arbetade med tre jobb för att försöka försörja sin familj av två,så fanns det aldrig tillräckligt med pengar för att gå runt.

Trots deras hopplösa omgivning, gav både Justin och Selena aldrig upp hoppet om att de en dag skulle bli stora stjärnor. Paret kommer fortfarande bli stark idag!

Naw, tänk att det har gått igenom samma sak! Gud vad åren har gått fort sedan dom blev stora stjärnor. Jag är så lycklig för deras skull, JELENA FOREVER, RIGHT?:D
Om ni vill så kan jag vissa några videoklipp senare från när dom var barn.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: