Follow on Bloglovin
2012-04-29 - 01:42:45 - Filed Under: Justin Bieber

Justin: Intervju med Hitradio Ö3


Fråga
1:
Hej, jag är Lara och jag från Wien. Jag skulle vilja veta om du har varit kär i ett fan?
Svar: Inte än, har inte hänt ännu. Den skulle kunna inträffa.

Fråga 2: Hej, detta är Hannah och min fråga till Justin Bieber är: Hur lång tid tar det att styla håret på morgonen? Jag skulle verkligen vilja veta det.
Svar: Tar kanske 5 minuter

Fråga
3: Hej Justin, hur känner du dig när paparazzi´s följer dig hela tiden? Är inte det irriterande?
Svar: Ja .. Paparazzi´s kan vara irriterande, ibland kan de vara betyda så ..

Fråga 4: Kommer du ta upp en tjej på scenen  Belive Tour?
Svar: Ja .. Jag kommer alltid ta med tjejen på scenen. Och Allison Kaye blir tvungen att hämta henne.
@AllisonKaye

Fråga 5: Hej Justin, Det här är Jassi och jag älskar dig så mycket och jag skulle vara så glad om du kunnde  komma till Österrike en dag!
Svar: Jag kan lova dig att jag kommer att älska dig, men jag kan inte lova att jag kommer. Jag ska försöka mitt bästa.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: