Follow on Bloglovin
2012-04-28 - 18:19:04 - Filed Under: Selena Gomez

Q & A med Selena om parfym och stil


"MyStyle" dök de upp en kallade Q & A med Selena.

Drömprojekt: Jag hade ingen aning om vad föranledde mig att skapa en parfym. Hemma har jag över 20 och när jag var yngre fick jag en parfym av Mary Kate och Ashley Olsen på varje jul. Jag hade dem alla, så det var något jag alltid velat göra och jag hittade det bästa laget från vad jag kunde göra det.

Engagemang för fans: Jag satt tre timmar och luktadeen doft som varje ton jag kunde för att skapa en parfym. Senare blev inblandad fans. I flera månader gjorde vi hela kampanjen på nätet, och mina fans har precis vad som helst med varje dubba över, och slutligen valde 12 av dem från hela världen att komma med mig till New York. Vi hade tre olika flaskor och parfym varje gång, och de hjälpte mig att skapa dem.

Scent parfym
: Jag beskriver det som gott. Det är romantiskt. Inte överväldigande. Enkelt!

Anmärkningar till Anmärkningar: Min mamma gillar det lagligt. Hon är väldigt ärlig med mig - hon kan berätta för mig att hon inte gillar mina kläder eller klänningar som jag bär, men det luktar en daglig basis. Jag ville vara säker på att det kommer att bli något som kommer att blidka alla, vilket är varför det finns en låda med mina bilder. Jag ville så det var en parfym.

Usta på flaskan: Flaskan var definitivt den svåraste delen eftersom jag ville ha det högt. Jag gillar att den sticker ut, eftersom jag alltid går upp på morgonen när jag väljer parfym, som är högre. Flask-projektet är nästan som en klänning, så jag företräder mig på röda mattan. Lips [på toppen] är kul! Detta ger ett mer ungdomligt utseende, och du kan spela med dem. Jag har alltid uttråkad när jag börjar leka med olika saker, så jag tror att de är perfekta.

Taylor Swift säger: Jag sniffade på parfymen och älskade det, vilket var bra eftersom det är bra att ha hennes godkännande.

Fördelar med pojkvän: Justin gillade det. Allt jag gör är något inspirerande, oavsett om det, min familj och fans. Det är en liten del av mig i allt jag gör.

Filosofin stil: Classic. Det är alltid en tröst för mig. Jag älskar att skapa saker som är bekvämt och prisvärt för alla som vill ha det, men det är värt att klä upp för andra människor, eftersom det är omfattande. Bara klä för mig själv.

Sommar Stil: Jag gillar shorts. Jag tycker inte om trånga saker i sommaren. Det är för varmt, så jag vill att allt luftigt.

Favorit designers: Marchesa och Christina Cota. Kläder är en kvinna, trevlig och luftig.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: