Follow on Bloglovin
2012-04-11 - 15:26:23 - Filed Under: Selena Gomez

Selena Gomez har en crush på Zac Efron

Zac Efron Actor Zac Efron arrives at the 2012 Film Independent Spirit Awards on February 25, 2012 in Santa Monica, California.Selena Gomez Jewelry
Selena
sade nyligen i en intervju med Seventeen Magazine tidningen att hennes modell är Zac Efron. Nedan kan du se en del av intervjun.

SV: 17: ljusare du är, du uppenbarligen gick igenom en tuff tid med Justin´s fans. Minns att du är ung, älskar du din favorit stjärna?
SG: Skämtar du? Jag tycker fortfarande Zac Efron är min man.
17: Ja, vi har hört att han är på marknaden ...
SG: Ja. Jag skulle inte röra det. Jag älskar Vanessa Hudgens för mycket.

Ps: Allså gud, Zac är bara för snygg:O:) fast han är 24år, hihihi:)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: