Follow on Bloglovin
2012-04-10 - 15:28:03 - Filed Under: Selena Gomez

Selena´s framtida projekt


Selena
har avslutat inspelningen av Spring Breakers som kommer att släppas nästa år, och nu börjar andra projekt som är planerade för 2012. En ny film som heter The Getaway är ett projekt som Selena gör detta även bekräftats under inspelningen.

Hon kommer att ta en paus från musiken, men inte för länge, eftersom Sel vill börja arbeta på sitt fjärde album (ingen information om det ännu). Dessutom sa hon att detta album kommer att vara den bästa någonsin.

På tal om den nya filmen, The Getaway, sa hon:

Jag gör
en annan film som heter "The Getaway" med Ethan Hawke. Det är riktigt, riktigt spännande.
Jag far till Bulgarien och då jag börjar filma. Det är mer en actionfilm, vilket också är annorlunda. Så vi gör det och sedan förhoppningsvis en annan film, men det har inte riktigt bekräftats ännu. Då ska jag börja jobba på mitt fjärde album, som kommer vara den bästa skivan jag någonsin kommer att göra! Men jag tar bara en paus från musiken lite.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: