Follow on Bloglovin
2012-04-27 - 15:54:28 - Filed Under: Selena Gomez

Taylor Swift om sin vänskap med Selena


En av de bästa vänner är Selena för sångaren Taylor Swift. Hon syntes på omslaget av en av de mest populära brasilianska tidningen "Capricho". I intervjun berättar hon om sin vänskap med Selena.

Capricho: Du har massor av kända vänner. Men vem är din bästa vän?
Taylor: Det är omöjligt att bara välja en. Jag är nära dem alla! I min lilla grupp med bästa vänner är Selena Gomez, Emma Stone, Dianna Agron och Abigail, en vän från high school.

Capricho: Varför är Selena speciell?
Taylor: Hon är den bästa vännen man kan bara ha. Hon är pålitlig, inte döma, och hon vet hur man lyssnar. Vänner för de senaste fyra åren, och hon gick med mig genom en hel del, så jag kan säga att vi nästan är som systrar. Dessutom ger Selena stora gåvor! När man reser eller spelar in en film, om det är något och vet att det vill, köpa den för mig. Detta är en av de sötaste saker i den. Det är verkligen sött.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: