Follow on Bloglovin
2012-04-26 - 22:32:53 - Filed Under: One Direction

Zayn "Jag hörde att jag var gift"


Zayn
Malik är inte säker om att vara världsberömda i One Direction, bättre eller sämre än han trodde.

"Ja, vi inte riktigt vet vad som väntar, så jag vet inte riktigt om det är bättre eller sämre,"
Zayn, 19, berättar för Teen nu.

"Det är intressant eftersom det är annorlunda, och vi var inte kända tidigare, så vi inte riktigt har något att jämföra med.

"Det finns naturligtvis upsides och nackdelar för det också."

Så vad är det löjligaste ryktet Zayn någonsin har hört talas om sig själv?

"Jag hörde att jag var gift en gång," säger han och avslöjar. "Det var ganska konstigt. Jag har aldrig varit gift. "

Läs hela intervjun med One Direction:s Zayn Malik i Teen now tidningen aprilnumret - ute nu!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: