Follow on Bloglovin
2012-08-18 - 13:03:54 - Filed Under: Cody Simpson

Cody Simpson sammanfogar Believe Tour i Las Vegas (september 30)

Cody Simpson arrives at the 2012 MuchMusic Video Awards at MuchMusic HQ on June 17, 2012 in Toronto, Canada.
sångaren Cody Simpson (15) förbereder sig för att slå vägen med Justin Bieber! Cody berättade MTV News att han ansluter sig till "Believe" turné som drar igång den 29 september i Glendale, Arizona. Han sade:
 
"Bieber frågade mig faktiskt om jag ville vara med honom under den första veckan av sin turné.

"Så jag ska börja i Vegas (Sept 30) med honom och göra ett par konserter västkusten runt om tiden av mitt album."

I likhet med Justin, så upptäcktes Cody på YouTube redan 2009 och är också signerd av JB:s chef, Scooter Braun. Nu, även om deras musikstil har jämförts från tid till annan, avslöjar Cody finns ingen konkurrens!
 
"Han är en bra kompis till mig, vi har varit i studion ett par gånger tillsammans.

"Han tar tag i mig och ba," Jag fick en idé till dig, kom in ska vi skriva en låt och grejer. "Det är bara bra att ha musikaliska relationer med människor som. Det är bra att lära sig artister som den som är i liknande positioner som du är, men har gjort det för en lite längre. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: