Follow on Bloglovin
2012-08-17 - 16:15:57 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Intervju från tidningen Dolly

INTERVJU:
Dolly Magazine: Du var på en rundtur i USA, har du några planer för de närmaste spelningar?
Demi Lovato: Har ännu inte konkreta planer, men jag skulle vilja åka till Australien!
 
DM: Berätta om att arbeta i X Factor och hur du mår som en av domarna?
DL: Självklart är jag nöjd, men det är ett stort ansvar. Vissa intervjuer är bra, men inte alla. Du måste ha en hel del mod att presentera sig för juryn. Men vissa människor har  inte en "faktor X" (X Factor), som vi söker, och du behöver i den här branschen. Jag försöker tala dem öppet om de inte är lämpliga.
 
DM: Hur är det arbeta med Britney Spears? Är du ett fan av henne?
DL: Det är fantastiskt! Jag har alltid varit ett fan av Britney, och det är en ära att arbeta med popmusik ikonen. Hon är helt enkelt bedårande som alla vet. Det är också mycket roligt och jag tror att det kommer att överraska en del människor!
 
DM: Du ses som inspiration för tjejer, i synnerhet för att vara så öppet tala om sina problem. Hur känner du dig?
DL: Det var många människor som jag kunde diskutera dessa frågor, det kändes som en stämpel för att allt runt omkring. Jag är glad att jag lyste ljus på de ämnen som många tonåringar, men även vuxna, kämpar varje dag, men är rädd för att tala om dem.
 
DM: Det var en hel del nyheter om dina självstympning och mag-tarm sjukdomar. Har du förväntas oro?
DL: I början ville jag inte någon att prata om, men efter ett tag insåg jag att det skulle vara bäst att ärligt berätta sagan, eftersom alla skulle veta om det, och hur det kan hjälpa andra människor prata om sina problem.
 
DM: Vilka råd skulle du ge till läsare som har en vän med en ätstörning eller mental? Vad är lösningen på deras situation?
DL: De bara måste vara där för dem, och vara goda vänner.
 
DM: Vilket råd skulle du ge till tjejer som har problem med självacceptans?
DL: Du måste prata om det, du måste låta någon veta vad du går igenom. Att prata om det är mycket viktigt!
 
DM: Hur känner du dig med din kropp? Det är svårt att känna sig trygga i den här branschen?
DL: Jag mår bra, men jag måste jobba på det. Det är inte lätt. Tänk på att det finns typer av skönhet. Det finns ingen enskild stereotyp.
 
DM: Nu är din lillasyster gick till showbusiness. Vilken typ av råd du gav henne?
DL: Jag försöker att inspirera och vara henne för hennes exempel.
 
DM: Vad ska man lära från dina egna misstag?
DL: Jag vill må bra i min egen hud och vara medveten om vad som är bra.
 
DM: Är du rädd för att gå till behandlingshem? berätta för dina fans, eller hur?
DL: Mycket. mycket så. Jag trodde det var slutet på min karriär, men snart insåg jag att fansen var med mig. Under sin vistelse på kliniken, skrev "stay strong" på handlederna för att visa mitt stöd. Frasen jag har tatuerat på mina handleder, för att tacka dem för deras stöd.
 
DM: Vi har hört att du har nio tatueringar. Vad menar de?
DL: De har olika betydelser för mig. Jag älskar dem, men nu tar jag en paus från att göra dem.
 
DM: Vilka är dina tips för att förtroende?
DL: Först måste du älska dig själv. Från detta kommer förtroende.
 
DM: Vilka är dina förväntningar på din partner?
DL: Det måste vara roligt, det är jag tvivlar inte. Jag gillar att rippa, så ett gott sinne för humor är väldigt viktigt för mig.
 
DM: Vad gör du på fritiden?
DL: Jag tittar på TV med vänner och familj. Jag älskar deckare. Ibland bara gå ut med mina vänner utan att behöva planera en hel dag. Jag älskar det.
 
Demi berättar om hennes favorit saker:
Mat: Just nu är jag besatt med juice, men den verkliga pressad juice. Smakar gott och är bra för mig.

En person värt att titta på Twitter: @ TheXFactorUSA, förstås!
 
Vad kan inte misslyckas i garderoben: Jag älskar mina shorts med nitar och alla färger med neon!

Film:
Jag har inte en favorit, men igår såg jag Jackass 3 och nästan dog av skratt.

Stad:
Dallas! Eftersom det är här är jag.
Bok: "Hunger Games", eller något om utomjordingar. Nu läser jag en Boka Fri "Area 51" är så galen!
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: