Follow on Bloglovin
2012-08-24 - 14:12:30 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Intervju med domarna från X- Factor

Britney, vad var din reaktion när Simon erbjöd dig att arbeta?

Britney: Han var absolut charmiga när han pratade med mig i telefon och är så söt. Mitt smink gjorde han aldrig upp och skämtade om det faktum att jag kunde arbeta med honom. Så jag antar att vi var avsedda.
 
Demi, vad fick dig att fatta detta beslut?

Demi: Jag känner att vara den första unga jurymedlem i alla vokala tävlingar är en stor press, men det är coolt, eftersom det ger möjlighet till tittare som är mer eller mindre min ålder. Först var jag stressad eftersom jag har ingen sådan erfarenhet som LA Reid, Simon och Britney. Men jag vet hur svårt människor måste arbeta för att vara där vi vill vara på denna punkt, och jag kan se vem som har talang och  i minnet av publiken att vara en stjärna musik.
 
Britney: Hon är en mycket bra jurymedlem.
Demi: Tack! Jag är hård och rättvis.
Britney: Hon ger mig mod! Ibland kan jag lyssna på den och tänka, "Åh Gud, jag måste vara lite starkare."
Simon: Det finns många situationer där jag och LA Reid var dessa trevliga och söta.
Demi: Vi gjorde en hel del att ta sig hit. Om någon vill vara i vårt ställe, måste man arbeta hårt. Jag tror det är därför jag och Britney är lite svårare. Vi använder inte metaforer som används Simon.
Simon: Men tror du dem.
Demi: Jag tror, men inte säga.
L.A. Reid: Det är den magiska Simon. Han säger det, och alla tänker, "Ja, tänkte jag på det, men jag kunde inte välja de rätta orden."
Hur tror du att publiken kommer att bli förvånad att lära sig nya saker om dig?

Demi: Jag sade den första dagen, Britney dök upp på inspelningen, vad kul. Jag tror inte att många människor har insett hennes personlighet och humor.
 
Britney: Det är samma sak med Demi. Även om hon är mycket ung, har en förfining. Det är svalare än mig.

Demi: Jag är inte! Oh my God!

Simon: Ibland är det svårt när man utvärderar den andra sångaren eftersom de kan vara självisk. Men jag tittade på detta mycket noggrant, de vill hitta en riktig stjärna.
 
Om "X Factor" skulle vara innan din karriär, till att provspela?

Britney: Självklart.

Demi: Hon hade vunnit!

Simon: Jag kunde inte föreställa mig att vara mentor till en av dem. "Du kan göra det?" "Nej" "lyssna på mig?" "Inte."

Demi: Vi kämpade, definitivt. Egentligen tror jag om jag var yngre, skulle jag ta det från Simon. Och nu är han min medarbetare och en bra tid. Egentligen är han min chef, inte en kollaboratör.

Simon: Ja, nu när du är min chef.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: