Follow on Bloglovin
2012-08-12 - 18:00:28 - Filed Under: Justin Bieber

Justin: Min mamma är min vän (intervju)

Justins intervju med Kyle och Jackie O. Så svarade Justin i telefonen till sin mamma Pattie. Hon berättade att hon saknar honom och Justin avslöjade att hon var en sträng mor och även om han är nu 18 så lyckas hon fortfarande hålla honom i kö.

Justin säger att dom är så nära i ålder har gjort dem bästa vänner. han sade:
"Hon är fantastisk ... Jag var definitivt en olycka, det är bra att min mamma är super ung, hon är en vän och en mamma, hon har alltid varit väldigt strikt, hon håller fortfarande mig i kön."

Kolla intervjun nedan:
Justin har också avslöjat att  han har inga problem att uppträda inför tusentals människor, han fryser(står still) upp när han måste tala offentligt. Han förklarade:
"Jag älskar att uppträda, göra utflykter och ha en ny publik varje kväll det är något jag har alltid älskat ... Det är konstigt jag kan uppträda för många människor, men som ni kan nog se i mina tacktal, jag som fryser upp och jag vet inte riktigt hur man ska tala inför många människor. "
 
Justin har även siktet inställt på den stora skärmen och har talat med Mark Wahlberg om huvudrollen i en ny film. Han sade:
"Vi har arbetat med detta, denna Mark Wahlberg filmen, det är en basket film.
"Vi håller fortfarande räknat ut det, det tar tid, med filmer det tar alltid tid, det är bara om ett avvaktande"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: