Follow on Bloglovin
2012-08-17 - 15:35:18 - Filed Under: Justin Bieber

Justin pratar om hur det är att vara känd & hitta paparazzi i hans soptunna.

Att vara en av de största stjärnorna i Hollywood är inte lätt. Läs vad Justin hade att säga om baksidan av hans fenomenala berömmelse via VIBE Mag.

På frågan "Vad betyder det egentligen att vara känd" Justin sa:
"I allmänhet kan berömmelse slita dig isär, så att du kan aldrig riktigt känna att du är berömd. När folk börjar agera som de är kända, det är när de börjar förlora det. "
 
Justin vägrar dessutom att dela ut för många detaljer om hans privatliv eftersom han en gång hade en person läger utanför hans hus i en soptunna - bara för att få ett foto.

"Jag tycker inte om att ge för mycket personlig information om var jag bor och bilarna jag kör ... Det finns en massa människor i denna värld som inte är goda människor, och allt de behöver göra är lite forskning och sedan kan (hitta mig) ...

"(Jag har haft) personer som gömmer sig i soptunnorna natten för att fånga (bilder) av mig. Galna saker kan hända. Du kan inte ge ut för mycket personlig information. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: