Follow on Bloglovin
2012-08-25 - 17:27:24 - Filed Under: Demi Lovato

L.A. Reid pratar om Demi

En av domarna i X Factor, L.A. Reid pratade om Demi i en intervju.
(Spola till 1:20 för att höra vad han sa om Demi)
En liten översätting om vad han sa:
L.A.: Jag ska säga dig en sak ... Demi är fantastisk! Du frågade inte mig, men jag måste säga.
 
Intervjuare: Hon är 20 år gammal. Hon är så ung.
 
L.A.: Men hon är mycket smart!
 
Intervjuare: Hon gick igenom en hel del, eller hur?
 
L.A.: Ja, gått en hel del i sitt liv. Det är ganska smart för sin ålder. Dessutom är det mycket begåvat.
 
 
 
 
Intervjuare: Simon säger att han är brat, vad menar han med det?
L.A.: Simon gillar att reta folk. Egentligen är han en brat.

Intervjuare: Demi är en väldigt ärlig, jag tror det kommer rocka.
 
L.A.: Ja, du kan inte påverka det, har en åsikt, men arbeta med det är verkligen roligt. Det är verkligen roligt.
 
Intervjuare: Jag gillar det! Vad gör han?
 
L.A.: Har alltid ett anteckningsblock med honom, och under förhör, alltid skriver saker som jag inte kan säga på tv. Det är mycket bra.
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: