Follow on Bloglovin
2012-08-22 - 13:54:04 - Filed Under: Allmänt

Paus för bloggen!??

Allså det är verkligen inte roligt längre att blogga när man inte får tips hur jag ska göra när bloggen fyller år! Eller att ni har slutat kommentera. Då känner jag att jag vill ta ett år paus från paus bloggen eller mer. Eller ska jag radera hela bloggen och starta en One Direction blogg? för det här känns så tråkigt. Det blir inget roligt när bloggen fyller år som jag hade tänkt. Ni är underbara och tack för att ni läser.
 
Nu kommer jag tänka på saken, hur jag ska göra.
Postat av: Anonym

Hej! Om du känner för att ta en paus ett tag, så blir jag mer än glad ifall jag får blogga här! Det skulle betyda så sjukt mycket för mig för jag älskar verkligen bloggen! Tänk på saken och mejla om du undrar något, kram!

Svar: Hej! Ja, det känns som så. Men kommer nog inte ta paus just nu. Tack så mycket! Men vad heter din melj? så jag kan melja till dig, kram!
josefin nordell

2012-08-22 @ 15:53:44
Postat av: Anonym

Neeeeejj , älskar bloggen

Svar: Jag kommer nog inte att ta bort den. Tack!
josefin nordell

2012-08-22 @ 16:32:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: