Follow on Bloglovin
2012-12-31 - 00:40:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi lämnar X Factor?

Kommer Demi Lovato komma tillbaka till säsong 3 av X Factor-eller lämnar hon showen? Med surr kring att Britney Spears kommer få sparken från X Factor, många undrar om showen kommer att städa huset och låta Demi gå så bra. Fansen började ursprungligen bli oroliga över att Demi lämnade X Factor när hon twittrade efter showens final!

 

"Tacksam för denna erfarenhet jag har haft på X Factor USA i år." Hon tillade, "Jag kommer verkligen verkligen verkligen sakna att arbeta med @LA_Reid. Så många skratt och skämt inuti. Verkligen välsignad att känna dig LA. Älskar dig så mycket " Demi tweeted också: "Även kommer jag att sakna att sitta bredvid fantastiska, underbara och ner till jorden älskling @BritneySpears ... Britney ... Jag kommer att sakna dig ".

 

Hon twittrade även för Simon Cowell, hon skrev: "Du kan verka som en vresig gammal man som får mig på nerverna (som du är och du gör) men ... Jag älskar dig. Du har en fantastisk hjärta och jag är mycket tacksam att jag fick möjlighet att lära känna denna äkta, ödmjuka och kärleksfulla sida av dig. "

 

Hon tillade: "Jag kommer att sakna göra skämt av dig två gånger i veckan. Jag kommer fortfarande att göra det ... Bara inte i ansiktet ... " Slutligen, twittrade Demi "Och mina fans ... ni är familj. JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKET! Tack för att ni tittade och stödjade mig på X Factor USA. "

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: