Follow on Bloglovin
2012-12-03 - 01:54:00 - Filed Under: Selena Gomez

Selena: Intervju med Celebrity Teen Scoop

Selena hade en intervju, som är enligt "Celebrity Teen Scoop". Den är försedd med i samarbete med Selenas varumärke adidas NEO.
Teen Celebrity Scoop: Vad älskar du med NEO samling?
Selena: Det är ett nytt tillägg till det företag som alltid har älskat och beundrat. Det uttrycker mode, roligt och dynamiskt sätt att leva, vilket jag tror att jag har en tendens att uttrycka.

CTS: Varför är NEO den perfekta partnern för dig?
Selena: Eftersom jag tror att jag har min egen stil och jag är alltid tillsammans när det kommer till stil. Neo är mycket annorlunda look'ów som du kan sätta upp och ner för att jag är passionerad - det tillåter människor att vara vem de vill.

CTS: Hur passar NEO din personlighet och stil?
Selena: adidas NEO passar min stil eftersom jag alltid om komfort och härlig 
utseende 
varje dag. Definitivt bryr man sig om utseende och egna konstnärliga uttryck genom mode. Jag tror att jag går med i främsta varumärke i att det är mycket bekvämt så att du kan bära den varje dag, men det är också vackra.

CTS: När upptäcker du din känsla för stil?
Selena: Faktiskt, din känsla för stil, jag hittade någonstans vid ålder av 15 år. När jag växte upp var jag en pojkflicka, menar jag alltid en tröst. Även om du bär klackar och klä ut det när det är så bekvämt som möjligt och vill blanda olika saker. När jag växte upp såg jag olika trender komma och gå, så att jag verkligen försöker att utforska olika saker i min stil.

CTS: Vad innebär det för ditt varumärke adidas NEO?
Selena: Om du gick in i ett företag som jag har alltid velat vara de saker som fascinerade mig. Jag tror att varumärket adidas NEO verkligen bryr sig om andras stil och ge dem möjlighet att uttrycka sig genom mode. Det är viktigt för mig och mina fans att du har förmågan att uttrycka dig och må bra om mig själv genom de saker som du bär.

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: