Follow on Bloglovin
2012-02-09 - 17:03:53 - Filed Under: Selena Gomez

Intervju med Selena för "Radio Disney" i Brasilien

Tumblr_lyilipz1dg1roncr8o1_500_large
Detta är första gången när du spelar/uppträder i Brasilien?
Ja.

Förra året
du var på turné i Brasilien. Hur var det?
Det var stort. Fläktarna är mycket bra. Jag är med mina vänner, vi besökte flera turistattraktioner och stranden.

Du är en
förebild för andra. Hur hanterar du det?
Jag bor varje dag, jag är en kvinna och jag är inte gjord. Liksom alla andra gör jag misstag, men också för att upptäcka vem jag är. Jag älskar vad jag gör. Jag älskar mina fans och det är väldigt viktigt för mig.

Vilka är dina planer för i år?
Efter en rundtur i Sydamerika, tar jag av i två filmer. I vzolnovana.

Vem skulle du vilja vara, förutom skådespelerskan och sångerskan?
Jag älskar mode, jag älskar att skapa vackra kläder. Så jag hade nog varit en modedesigner eller designer.
Är du orolig inför föreställningarna?
Du vet, jag tror att de flesta stjärnor är orolig, inklusive mig. När jag går på scenen, jag darrade i hela kroppen, men samtidigt inser jag att jag älskar att göra det, och att mina fans har alltid podderzhut och min rädsla bara försvinner.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: