Follow on Bloglovin
2012-02-22 - 19:34:11 - Filed Under: Justin Bieber

Justin och Carly Rae Jepsen i studion i LA


Carly Ray Jepsen fick äntligen träffa Justin Bieber. Hon flög till Los Angeles för att möta Bieber team måndagen.

Carly twittrade, tillsammans med foto av henne och Justin i studion: “I finally got to say thank you in person. Ps @kukharrell @justinbieber and I may have worked on a little song tonight.”

det första intrycket, hade Justin och Carly positiva saker att säga om varandra:

JustinBieber:
“my first impression of @carlyraejepsen – kind, talented, and the real deal. this is going to be fun. welcome to the team.”

CarlyRaeJepsen:
“My first impression of @justinbieber : he is passionate, talented, charming and did I mention talented? He writes hits like its easy. Wow."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: