Follow on Bloglovin
2012-02-21 - 20:06:41 - Filed Under: Justin Bieber

Justin´s nya Bok: Just Getting Started! (2012)


Justin
kommer snart att släppa sin andra bok som kommer heta Just Getting Started

I Justin´s bok Just Getting Started kommer beliebers komma riktigt nära och personliga med Justin genom exklusiva bilder och citat som han tar dem bakom kulisserna på hans turné och visar dem vad som går att spela in ett album. Fansen kommer att kunna en titt på hans liv när han dokumenterar allt i sin nya bok i höst!

Justin säger till UsWeekly: "Jag är så glad över att få arbeta på en annan bok med HarperCollins. Att kunna dela min historia med mina fans genom dessa böcker är ett absolut privilegium. Jag kan inte vänta med att visa dem mer om mitt liv på turné och i studion i nästa bok. "

Susan Katz, VD och ansvarig utgivare för HarperCollins Barnböcker säger: "Med alla hans musikaliska och på skärmen framgångar och hans miljontals fans på Twitter och Facebook, Justin dominerar världen av popkulturen, och vi är glada över att varapublicering på nästa kapitel av sin sensationella karriär. "

Justin Bieber: Just Getting Started boken kommer ut i september 2012. Följer i fotspåren av hans första bok som publicerades i oktober 2010, First Step 2 Forever: My Story, som sålde över 1 miljon exemplar över världen.

Jag kan inte vänta:D

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: