Follow on Bloglovin
2012-01-19 - 12:03:26 - Filed Under: Demi Lovato

Demi-En intervju med Glamour

X_694e97c2_large
Vid en ålder av
endast 19 år gammal, gick den sångerskan genom en ätstörning och en mycket offentliga sammanbrott.

Under det senaste året har Demi gått för behandling av bulimi, anorexi och självskadebeteende. Istället för att använda en taktik som kallas andra stjärnor (i syfte att förneka, förneka, förneka) har Lovato tagit ett mycket djärvt steg: vi talar öppet om sitt sammanbrott, trakasserier i barndomen, och allt detta för att hjälpa andra unga flickor. I vinter kommer Demi på börja en världsturné för att främja perfekt betitlade nya albumet Unbroken.

Glamour: Bilder från sessionen är vackra. Jag gillar din nya look. Vad är skönhet för dig?
Demi: med styrka och självförtroende. Jag tycker att kvinnor som vet vilka de är, de är vackra.

Glamour: Tror du att jag till detta tillstånd? Kan det fortsätta på detta arbete?
Demi: Jag tror jag har kommit till denna. Jag känner mig vacker, du vet? Jag känner mig stark och trygg i vem jag är.

Glamour: Vilken är din favorit make-up vid avslut?
Demi: Redaktör, rosa, mascara. Jag känner mig så bra utan smink. Speciellt i min mun. De är rödaktiga naturligt, så ofta de förlåter.

Glamour: Vad förändrat din bild genom detta år?
Demi: Om du går med något, det definitivt har en inverkan på din makeup och frisyr. Att bära makeup är mindre bekväm för mig.

Glamour: Vad är en sak som du inte glömmer att stanna på behandling?
Demi: Jag träffade så många unga flickor, även äldre kvinnor som har genomgått så mycket att du inte kan föreställa sig det. Jag var kanske lite mer inåtvänd, men jag lärde mig från dem som aldrig kommer att döma någon.

Glamour: Är det sant att du har tatueringar på plats ärr?
Demi: Jag tror att mina ärr är det ärr av krig. Visa av vad har ni gjort och hur stark du är, att du kunde återhämta sig. Mina tatueringar för att förbli starkt (förbli starkt). Bo på en handled, och stark på den andra. Nu kan jag titta på dem och vara tacksam för att leva. Jag tycker att under det senaste året jag var väldigt tur att jag kunde börja om igen.

Glamour: Vad är det mest hälsosamma du gör varje dag?
Demi: Jag ber. Jag ber varje kväll innan jag somnar och när jag stiger upp ur sängen.

Glamour: Jag vill fråga om orden i en av dina låtar, "För kärleken till en dotter" (av kärlek till sin dotter), sjunger om "familjens värde" (familjen kriget) och säga: "Din själviska händer alltid förväntar sig mer" (din själviska händer vill alltid mer). Är det upplevelsen av din barndom?
Demi: Jag tror att människor tolkar denna linje också.

Glamour: Vad menar du?
Demi: Tror folk tycker att det är missbruk, och det är inte? Jag tycker bara att människor inte ska vara så bokstavlig. Jag tror det kan vara mer ekonomisk fråga.

Glamour: Den "skylskrpa" sjunga "Gå vidare och försöker riva ner mig, jag kommer upp från marken" (Gå och försök att bryta mig att jag kommer att växa från marken som en skylskrapa). Vem sjunger?
Demi: Det här är för alla som försökte att förstöra mig. Var och en av oss har några förföljare eller elaka ex-flickvän eller pojkvän som försökte förgöra dig. För mig, jag tror det handlar om människor som inte var med mig när jag gick till orten. Det var en riktigt mörk period av mitt liv eftersom jag hade endast ett fåtal människor - och omgav sig med så många konstgjorda vänskap. Det är också för dem.

Glamour: Du sjunger bra ", du aldrig riktigt kan fixa ett hjärta" (du kan aldrig reparera hjärtat). Du tror det?
Demi: Jag tror att när du har ett brustet hjärta, är en liten bit som är sönderriven och jag tror att du aldrig kan återställa den del av hans hjärta. Men jag tror att du har möjlighet att lägga förband det med tiden, nya människor och andra saker som gör dig lycklig.

Glamour: Så vilken typ är ni? Säg vad du letar efter pojken.
Demi: Den som stödjer mig, inte bara i yrkeslivet men som i mitt tillfrisknande. Dejting för mig är ett stort ansvar. Jag är en person som redan ganska mycket över. Jag är öppen, uppriktig resan vi gick igenom, så definitivt inte dejta för skojs skull. Åh nej, och pojken måste kunna muntra upp mig!

Ni kanske inte fattar men allt! Men jag orkar inte ändra allt.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: