Follow on Bloglovin
2012-01-29 - 00:57:08 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Intervju för tidningen Seventeen

Tumblr_l09soqrwgd1qb9k3go1_500_large
Twitter
gav en kort intervju för Seventeen magazine. Besvarade frågor från fans.

@ Zoeldbtr: Vad var det finaste sak du har gjort för dig själv?
Demi: Jag skickade julklappar för varje låt på mitt album.

@ DDOVATORALLY: Har du någonsin bränna/filma en konsert på DVD?
Demi: Ja.

@ JBrosHPFan4ever: Vad gillar du bäst när du arbetar med en 17 mag?
Demi: Det är hur väl jag behandlar mig!

@ TRkmForever: Vilken låt är den nya singeln från albumet?
Demi: Give Your Heart a Break

@ Heyitssami_: Demi, vad gör du och vad säger du till dig själv när du har en dålig dag?
Demi: Jag ser mig i spegeln och säger till mig själv att: "Du är vacker!"

@ TayLouisse: Har du några råd till mig? Jag skulle älska att bli sångerska.
Demi: Följ dina drömmar. xo

@ JulianaRocha: Vem är din förebild?
Demi: Kelly Clarkson, Eva Longoria och Rosario Dawson!

@ TrueLoveJonato: Vad gillar du mest av dina fans?
Demi: De håller mig genom allt!

@ Wordsunspoken22: Vad är den viktigaste lärdomen som gav dig liv?
Demi: Jag har aldrig sedan börja själv!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: