Follow on Bloglovin
2012-01-07 - 16:53:59 - Filed Under: Demi Lovato

Demi-Intervju med J. Jared + Ny fotosession


JJ
: Vilka är de egenskaper du är ute efter
vänskap?

Demi: Det är vad jag letar efter en bra vänskap är bara den person som jag kan lita på, är en uppriktig och öppen. En person som inte är rädd att berätta för mig att min röv är stor i en klänning (skrattar). Jag uppskattar också de människor som jag kan lita på att berätta för dem värdefull information.JJ: Du var fantastisk i föreställningarna på latinska Grammys, när du sjöng på spanska.Kommer det ett spanska album i framtiden?

Demi
: Kanske! Det skulle vara bra!

JJ: Du ser fantastisk ut på det nya omslaget till Seventeen!

Demi: Tack! Det är verkligen en stor ära. Jag är mycket lycklig att jag kan skriva i sjutton kan jag vara en röst för ungdomar som behöver höra om problem de själva står inför.

JJ: 2011 år har fört er lycka, som med nästa i form av musik?

Demi: När det gäller musik, skulle jag vilja vara eller ha haft något att göra med Grammys, det är på min lista. Nomineras eller vinna, något liknande, vet jag inte detta skulle vara att uppfylla mina drömmar!

JJ: Vilken låt kommer du sjunga på PC under nästa vecka?

Demi: Jag vill sjunga min nästa singel, "Give Your Heart a Break."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: