Follow on Bloglovin
2012-01-23 - 11:53:23 - Filed Under: Selena Gomez

En berättelse om ett möte med Selena av ett fan


Igår,
den 21 januari anlände Selena i Puerto Rico där träffade hon på ett av fansen och här är hennes berättelse:

Hej!
Så vad? Här är detaljerna om hur jag träffade Selena! : D
Det tog ungefär en halvtimme efter såg jag ett meddelande på Facebook från Lady magi om Selena kommer hit kl 11.15. Jag sprang till mina föräldrar för att fråga om de kunde skjutsa mig ditt, jag kom överens med dom : D Sen efter ca en timme när jag gick till flygplatsen och började söka efter American Airlines. Först var jag inte på den platsen, men när jag förstod det, sprang jag in i rätt riktning. Det var paparazzi. Två minuter senare kom hon ut, som täcker ansiktet med sin jacka, jag blev chockad! När jag såg att hon skrev autografer, sprang jag till henne och började skrika hennes namn, för att be om en autograf och bild tillsammans. Hon fortsatte att gå, då jag rörde vid hennes hand och sa, "Selena, snälla, kan jag ta en bild med dig?" hon svarade: ". Ja, naturligtvis, kom" Hon tog min hand och ledde mig till sin bil.Sedan öppnade hon ansiktet och log mot mig. Jag gav henne min bärbara dator, och hon frågade mig om jag kommer till konserten, jag svarade "nej". Hon sade: "Aa, ja, i alla fall tack för att du kom, jag uppskattar det." Jag log och hon tog min telefon för att ta bilder. Sen frågade jag henne om vi kunde att ett annat foto på oss och vi tog bilder igen. Jag tackade henne,  och så log hon. Jag önskade henne lycka till på konserten och hon sa: "Tack och tack för att du kom." Det är allt! : D Den bästa dagen i mitt liv! : D

Skriv min blogg adress om ni kopierar detta!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: