Follow on Bloglovin
2012-01-20 - 12:54:31 - Filed Under: Demi Lovato

Ett brev från Demi från Seventeen tidningen

Tumblr_lxryzcfvfm1r3g0p3o1_400_large
Jag är så
kär i mitt omslag till Seventeen! Detta är en enorm ära att vara på omslaget och därför är jag mycket lycklig. Bilderna är vackra, och jag hade mycket roligt under inspelningen av sessionerna. Detta skedde i Topanga Canyon, Kalifornien, och utsikten var fantastisk. Jag gillar att bilderna gjordes i det fria i en sådan underbar plats. Denna canyon hade en så avkopplande atmosfär. Jag vill tacka alla som arbetat med den uppsättning som dag och gjorde det arbetet var samma glädje.

Jag läste Seventeen sedan jag var barn. Även om jag var tidigare på omslaget, tycker jag att den här gången är det mer speciellt för mig eftersom den här gången känner jag bättre i min egen hud. Nu kan jag vara ärlig i intervjuer och visa mig sanna till läsarna. Detta omslag är för mig som en ny början. Visar vem jag är nu, arbeta tillsammans och hur jag växte som människa.

Tack alla läsare! Jag hade ett möte med fans i Barnes och Noble, och hundratals fans kom till mig. Vilken härlig känsla att ha så många bra fans och folk som stödjer mig. Detta nummer är även säljs i några timmar! Jag är lycklig att jag har varenda en av er som fan och vän. Jag älskar möjligheten att jag kan se alla era ansikten och höra era röster.

Håll dig stark!
Kisses,
Demi Lovato

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: