Follow on Bloglovin
2012-01-20 - 13:27:52 - Filed Under: Justin Bieber

Justins fans Skickar dödshot till Rickey Gervais


Efter den brittiska komikern Rickey Gervais gjort narr av Justin medan han var värd för Golden Globe Awards på söndag (15 januari 2012), började beliebers genast attackera honom via Twitter.

Under sitt inledande tal sa Gervais: "Det enda sättet att han [Justin] kunna göra en flicka gravid om han lånat en av Martha Stewarts gamla kalkon basters."

Men hans skämt berörde en nerv med Beliebers och arga fans slog mr.Gervais på Twitter - med en del dödshot.

"Du vet inte vad säger om Justin Bieber, du är en t ** t, du vet inget," en twittrade.
En annan skrev: "Ricky Gervais. Jag hatar dig. Jag älskar Justin Bieber! om du bråkar med Justin ska jag döda dig. "

Erkänner Bieber ilska, skrev Gervais: "Komma ut ur stan nu. Bieber fans inte är nöjd med mig. Det är några läskiga sh ** Ha ha. Bye LA. hej NY! "

Men Gervais är inte orolig för arga fans som han gjort narr av tonåringens fansen ännu mer.

Stjärnan twittrade en bild av sig själv med en ickle valp tillsammans med bildtexten: "OK. Jag har tillräckligt skydd mot Bieber fans nu. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: