Follow on Bloglovin
2012-01-07 - 01:20:29 - Filed Under: Allmänt

Kim Kardashian och Selena Gomez skickade ett meddelande till Demi


Selena Gomez
och Kim Kardashian - två vänner till Demi, som tyvärr inte kunde vara Seventeen lunch, men de två flickorna lämnade ett meddelande till Demi.

Meddelande från
Selena:
Demi det första vill jag att du ber om ursäkt för det faktum att jag inte kan vara här nu med dig, men jag vill bevisa hur mycket jag är stolt över dig. Att ha känt dig ända sen vi var sju och har sett dig bli den du är, det var verkligen fantastiskt. Jag var där när du sjöng inför 10 personer och vet allt vad dessa låtar och jag var där när du sjöng inför 14,000 människor som fortfarande vet alla dina låtar. Har du något du vet, och det är svårt för mig att ha det hela tiden. Du har mod - modet att förändras till det bättre, för sig själva. Respekt vi har för dig är obeskrivlig. En av de svåraste kapitlen i ditt liv du har för varandra. Tack för din vilja att dela denna resa och flytta bort från allt, för att bli en bättre människa. Tack för att ni litar på mig och för att du ville att jag skulle vara med dig i dessa svåra tider. Jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över dig, eftersom du blev en förebild för andra.

Meddelande från Kim:
Tack för att du alltid är min sanna vän och för det faktum att du är en inspirationskälla för mig och många andra tjejer i världen. Din styrka och vänlighet kommer aldrig att vara obemärkt. (...) Jag ser att utveckla din personlighet ännu mer och skapa många minnesvärda stunder tillsammans.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: