Follow on Bloglovin
2012-01-24 - 23:05:42 - Filed Under: Demi Lovato

Människor frågade Sarah om Demi uppförde sig


Fanet Sarah, som h
ade tur att ta en bild och förmodligen med alla stjärnor i Hollywood, nyligen hade hon träffat Demi. Många kritiserade den dåvarande Demi och hennes makeup. Det var också en av anledningarna till att ta en paus från Twitter. Sara beslöt på sin blogg för att skriva en lapp, som berättade om beteendet hos Demi under den natten.

Demi såg jag många gånger och det ser bra ut, när jag träffar henne. Många människor frågade mig ikväll om Demi uppförde sig och såg okej ut. Hon var på bra humör och hon såg fantastisk ut som vanligt! För alla de som oroar sig för att Demi gjorde en liten paus från Twitter, jag tror vi alla behöver det ibland!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: