Follow on Bloglovin
2012-01-12 - 13:18:31 - Filed Under: Selena Gomez

Selena- Intervju för "OK!"

Tumblr_lxnks7jojn1r39280o1_500_large
Selena Gomez
är inte bara en popstjärna utan mega skådespelerska, och nu är hon och Investor! Superstar har nyligen investerat i ett program "Vykort on the Run".

Vad orsakade
detta beslut?
Hon sa, "Jag älskar minnen. Jag gillar att komma ihåg allt, speciellt om resor. Denna ansökan är att bevara minnet för alltid."

Hon sa, "USA Today snackar Din Tech", "Jag känner att jag växte upp, och förstår inte hela tekniken."

När det kommer till sociala medier så  är Selena mycket erfaren. "Mina fans är givetvis den viktigaste delen av min karriär", sade hon. "Jag har Twitter, jag har Facebook, jag har YouTube, jag har alla dessa saker, jag har en dator, bärbar dator, iPad, iPhone kamera. I själva verket har jag två kameror. En liten kamera och en stor kammare, jag tycker definitivt att alla dessa saker. "

Om Twitter fanns när du växte upp, skulle du skriva? "Om 'N Sync var en twitter på den tiden, skulle jag skriva dem som en galning", sade hon.

Selena
är mycket upptagen  med karriärer och promenader med Justin Bieber och vänner, fann hon tid att titta på några av sina favorit-serier på sin laptop. "Jag tittar på"Firends "- detta är min favorit episod i världen, jag gillar också" Will & Grace "," OS - Lonely Hearts "," Family Guy "". Vi vet alla att Justin älskar denna serie.

Biljetter till hennes konsert för UNICEF sålde helt slut! Hon skrev om det i hennes twitter, "Tack alla för ert stöd av UNICEF, biljetter kotsert i" House of Blues " vid 20 januari sålde alla slut direkt! Jag ser fram emot att träffa dig."

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: