Follow on Bloglovin
2012-01-13 - 08:53:46 - Filed Under: Allmänt

Svar på tal


Fråga:
Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Svar: För det första så kan du inte börja blogga här hur som helst! Först måste du fråga innan du vill vara gästbloggare för en vecka eller mer! Nu behöver jag ingen gästbloggare men kanske senare. Om du är interserad av att gästblogga här så kan du skicka ett mail till: [email protected] och döpt mailet till jag vill vara gästbloggare. Sen kommer jag skicka några krav innan när man börjar!

Varför jag har valt att blogga här är för att jag älskar skriva om kändisar, vad tror du själv? Jag skriver om dom kändisarna jag tycker om. Därför att jag har skapat den här bloggen själv innan när jag skrev på starslovee med Olivia. Men hon ville inte skriva mer så då tog jag bort bloggen och skapade en ny. Allså den här bloggen. Jag har också en personlig blogg också.

Men om ni vill ställa mer frågor får ni gärna göra det. Jag svarar på allt!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: