Follow on Bloglovin
2012-07-06 - 00:30:05 - Filed Under: Svar på tal

Svar på tal

Kan du ta en sån här "svar på tal" och lösa ut de ?då får alla svar :) <333 GRYMMM BLOGG

Svar: Visst kan jag göra det:) Tack så mycket:D

Han pratar alltid om hur mycke han ÄLSKAR BEYONCE ! Trött på de!

Svar: Jag vet, att han gör det men det är nog för att det är hans förebild. Jag förstår det. Som att vi älskar Justin det är samma sak nästan.

Asså? WHO CARES ?

Svar: Men hallå? Men vissa kanske bryr sig.

:( oooooohhh nejjjjj mina drömmar är krossad i TUSEN bitar

Svar: Det kommer ordna sig det här.

Han erkänner att han är kär i Beyonce men inte i selena nää dom är bara vänner!????

Svar: Jo, han har erskännt att han är kär i Selena någon gång. Selena och Justin är ihop.

De han säger säger om Beyonce är inte så snällt till Selena!? Beyonce är så sexig och ja är kär i allt om henne! + de han säger om Nicki då! Asså player!!!!

Svar: Ne, det är inte. Men han säger som han tycker, men alla killar gillar stora rumpor, det är så.

Justin.....jag blir så less på han asså!!! Jag är KÄR i allt om henne , ja tror selena gråter på kvällarna.

Svar: Vet inte hur jag ska säga här men det beror på om hon har sett det eller så tänker hon bara att Justin säger som han tycker och gillar det får man göra. Jag vet inte men nu tror jag bara det. Visst skulle man bli leddsen. Men han älskar Selena mycket och Selena älskar han.

Hoppas att ni fick svar. Jag svarade så bra jag kunde.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: