Follow on Bloglovin
2012-06-29 - 20:50:36 - Filed Under: Jelena

Jelena håller borta sina mammor från Harry Styles

Selena Gomez säger att hon och Justin Bieber planerar att hålla sin "heta mammor " Patty och Mandy från Harry Styles eftersom att han föredrar att dejta äldre kvinnor. Selena berättade för Daily Mirror tidningen:
 
"Justin har blivit riktigt bra kompisar med killarna i One Direction och vi vet att några vackra unga kvinnor i branschen som har stora förälskelser på Harry."
 
"Han kanske skulle kunna välja vem som helst från de hetaste unga tjejer i Hollywood men från vad Justin har berättat för mig, är det inte unga tjejer han tittar på."
 
"Jag antar att jag inte kan beskylla honom när du ser hur heta kvinnor som Cameron Diaz, Eva Longoria och Sofia Vergara ser ut."
 
"Både jag och Justin har fortfarande riktigt heta mammor och Justin sa," Harry kunde ha blivit en av mina bästa kompisar, men med hans förflutna, vi måste hålla honom borta från våra mammor. "
 
Harry var bara 17 år när han dejtade Caroline Flack (32). Sina relationer orsaka stora kontroverser på grund av 15 år åldersskillnaden och slutade runt januari 2012.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: