Follow on Bloglovin
2012-06-26 - 17:07:53 - Filed Under: Justin Bieber

Justin och One Directions samarbete

Justin Bieber avslöjade att han ska spela in en låt tillsammans med One Direction killarna, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Zayn Malik och Liam Payne på bandets efterlängtade andra album.

Justin berättade för BBC Radio 2:
"One Direction killarna är bra. Vi har mycket roligt när vi umgås. De kom över till mitt hus och vi bara chillade runt poolen och lyssnade på musik.

"Vi pratade om att ha ett samarbete en låt på deras nästa album. Det kommer att bli bra. "

Justin avslöjar också att 1D är angelägna att arbeta med komma andra stora namn i musikbranschen. Han sade:
"Och jag frågade dem vem de skulle vilja arbeta med. De sa, typ, Rihanna, Katy Perry, Taylor Swift och Jennifer Lopez.

"Missförstå mig inte nu, de är alla mycket duktiga artister, men det verkar vara ett mönster, och titta på deras leenden, tror jag inte att det handlade om musik ..."

"De har verkligen ett öga för damerna, men ännu bättre för killarna, damerna har lite av ett öga för dem också.

"Från vad jag hört så ska det inte ha mycket svårt att försöka övertala Rihanna, Katy och Taylor att arbeta med dem ... om du vet vad jag säger."




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: