Follow on Bloglovin
2012-03-12 - 11:55:25 - Filed Under: Cody Simpson

Fanlalas intervju med Cody


Cody
Simpson har ett enorm år. Hans nästa singel sjunker nästa vecka. "Hop", med Cody omslag av den berömda "I Want Candy". Hans nästa album väntas senare i år, och han alla uppradade att turnera med Big Time Rush på sommaren! Fanlala fick chatta med den unga sångerskan. Ta reda på vad han hade att berätta!

Fanlala: Du har en enda inspelning för att släppa nästa vecka med dig och rapparen T-Pain, kan du berätta om känslan av låten?

CS: Jag är väldigt upphetsad, det är lite mer moget jämfört med de saker som jag har gjort tidigare, men fansen kommer fortfarande att älska det. Jag har jobbat på låten under loppet av året, och jag kan inte vänta med att släppa min fullängdare "Paradise", Jag är mycket entusiastisk. Jag är faktiskt att utforska världen av dubstep just nu.

F: Du är som påskharen i leksaksaffärer, du lämnar din signatur på Cody dockor för barnen. Går du bara upp till framsidan registret och frågar om du kan lägga in nya Cody varor?

CS: Faktiskt är det jag verkligen inte frågar om, jag brukar bara underteckna. Vanligtvis ser ingen mig. Det var den här gången arbetare såg det. Jag trodde jag var i trubbel, och jag höll upp dockan och sa "Åh ... hej ... det här är jag." Det var en riktigt rolig upplevelse. Efteråt brukar jag twittra om butiken och låt mina fans veta var jag var och var de kan plocka upp några nytecknade dockor.

F: Alla vet att "I Want Candy", är en tid för hedrad klassiker. Det har omfattats av några stora namn i det förflutna. Hur kändes det att välja för att framföra låten "Hop"?

CS: Det var otroligt. När de närmade sig mig, var jag precis som wow. Jag lägger alltid mycket press på min musik och mig själv i allmänhet. Det var en stor press och förväntningar med sången. Men när jag skickade in den, älskade Universal den och blev kär i den. Det var mycket spännande.

F: Efter att ha spelat in en låt för filmen, varför skulle du rekommendera för familjer att kolla in "Hop" i våras?

CS: Jag tror de gjorde ett otroligt jobb, det är ett geni idé för en film. Jag var så glad över att vara del av en sådan otrolig och framgångsrik påsk film. Jag såg det med mina vänner och familj i teatrar. Det är definitivt en film som alla kan njuta av.

F: Att vara artist, alla vill veta vad du har att spela på din spellista. Kan du berätta vad dina tre bästa låtar är just nu?

CS: Just nu skulle jag säga "Beautiful People" av Chris Brown, "From the Clouds" av Jack Johnson och "It Don’t Matter" av Donavon Frankenreiter

F: Varje vecka kör vi en app artikel. Finns det en app på telefonen eller mobil enhet som har hjälpt dig på sistone?

CS: Det här är en app som kallas Around Me. Det är bra att ha när du är ute. Du skriver bara vad du vill, och det hjälper dig att hitta det du behöver runt.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: