Follow on Bloglovin
2012-03-16 - 14:25:11 - Filed Under: Selena Gomez

Selena tackar fansen i Sydamerika

Selena hade nyligen lagt en video på hennes officiella hemsida med en kort sammanfattning och tack vare hennes fans under turnén i Sydamerika. Med tanke på att videon bara var tillgängliga för dem som prenumererar på den officiella fanklubb så alla kunde inte se det. Men igår överraskade Selena oss med att sätta videon på sin YouTube-kanal. Här är vad hon skrev på Facebook:

Det tog mig ett tag att få det, men jag skulle vilja skicka en video för ett tack till alla städer / länder som jag besökte under min turné i Sydamerika. Jag hoppas att du kommer att gilla det.

Tack för den underbara turné i Sydamerika. Vi var kungar av of the Night.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: