Follow on Bloglovin
2012-03-26 - 18:44:39 - Filed Under: Selena Gomez

Vykort från Selena till Tiger Beat läsare


I det senaste numret av "Tiger Beat"- Visade sig att Selena skrev ett speciellt vykort för läsare av denna tidning.

Hej alla!
Jag ville hitta tid att skriva en sådan personligt meddelande och tacka från djupet av mitt hjärta, för all den kärlek och stöd i slutet av alla dessa år! I sanning att ni betyder allt för mig och ni är de bästa fansen i världen. Varje dag inspirerar mig att arbeta hårdare på en dröm.
Det finns så många bra kommande projekt som arbete och som jag inte kan vänta med att dela med er. Även i slutet av Wizards of Waverly Place, kan jag säga med stolthet att vi hade en bra show.

Kan säga
att jag var på mässan för fyra år sedan, med en stor gjuten är något som jag kommer alltid att vara tacksam. Jag ser fram emot nästa kapitel i min karriär, och den första av dessa kommer att förknippas med detta år. Det är kul att spela roller och karaktärer som aldrig har spelat! Det var en galen resa från turen att slutföra med min första parfym, och till och med MTV EMA! Jag är mycket tacksam och jag älskar det jag gör, och ni är den största delen. Erat stöd är anledningen till att jag gör vad jag gör! Genom att läsa era tweets, meddelanden, brev och ser olika bilder och böcker, som jag gör, känner jag mig lycklig. Jag älskar er alla väldigt mycket och jag uppskattar varje gång!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: