Follow on Bloglovin
2012-03-17 - 22:47:02 - Filed Under: Demi Lovato

Wilmer pratar om Demi


Perez
Hilton har nyligen genomfört en kort intervju med Wilmer. Han frågade honom bland annat om hans relation med Demi. Här är några intervju utdrag:

Hon är 19 år gammal och du är 32 ... Vad gör en 32-årige som du och möter en tjej som är 19?
Det var inte ens så .. Det var bara en mycket intressant period i hennes liv. Vi var verkligen bästa vänner. För att vara ärlig .. Jag kunde inte vara mer stolt över det. Det är fantastiskt, jag är en stor man. Jag är mycket stolt över det med tanke på alla de hinder som var på väg och allt på grund av vad som passerat. Hon har ett huvud på sina axlar.

Precis som hon sa, man kommer att få kämpa varje dag. Men jag är stolt över att jag kunde vara med henne när hon behövde mig, efter det var hon också med mig många gånger. Vi har en riktigt bra vänskap.

Men va, jag trodde att dom var ihop:O men vad hände?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: