Follow on Bloglovin
2012-05-13 - 18:56:00 - Filed Under: Cody Simpson

Ingen låt med Justin Bieber på Codys album


Trösta er, Cody Simpson och Justin Bieber fans!

De två kommer inte att göra musik tillsammans som helst snart. Cody har bekräftat att det ryktas om samarbetet med sin kollega heartthrob kommer inte att vara på hans 5 juni frigivning. "Jag tror inte det, inte den här gången", sade han.

Men ge inte
upp tanken riktigt än. Den 14-åriga Aussie sångaren säger att han och Justin bara väntar på rätt tillfälle och den perfekta låten. "Du vet en hel del arbete går till att sätta en bra låt tillsammans, du vet, speciellt när det är två personer inblandade," Cody sagt. "Vi har massor av idéer och vi måste bryta ner det."
"Det måste vara rätt låt. Du kan inte lägga ut en låt bara för att sätta en ut. Så vi får se, vi får se. "
En sak som händer säker - Cody turné med Big Time Rush. "Det kommer att bli väldigt coolt", säger han på sommaren blitz som drar igång den 5 juli. "Jag tror att många människor är mycket glada. Jag har pratat med Big Time Rush om att sätta på en riktigt bra show och det kommer att bli riktigt bra. "
Och detta är ett samarbete som kommer att äga rum. När de tillfrågades om de skulle bli att ta scenen tillsammans så sa Cody: "Jag är säker!"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: