Follow on Bloglovin
2012-05-30 - 14:28:05 - Filed Under: Justin Bieber

Justin vet relationer bättre än Usher


Usher menar att Justin Bieber vet hur man hanterar relationer bättre än han gör.

Usher närvarande låst i en bitter vårdnadstvist med frånskilda fru Tameka Foster över sina barn. Han beundrar Justin för det sätt han förstår att på ett engagerat förhållande, rapporterar contactmusic.com

Han avslöjar att han varit en playboy när det kommer till hans relationer med kvinnor.

Usher berättar för Q Magazine:
"
När det gäller relationer, har Justin gjort faktiskt mycket bättre än jag gjorde. Han har inte många frågor. Han vet vad han vill. Vilka var mina frågor? Tja, kanske jag låser inte in ett förhållande. Jag var lite mer experimentell.

"Jag har haft många kvinnor, och jag förstår hur man ska hantera en mängd olika sådana.

"Han förstår, detta är en kvinna jag väljer att ta itu med och det är dessa kvinnor som är där. Men det är komplicerat, när verkligheten är en fantasi. Fame är den moderna tveeggat svärd. "


Usher är glad att vara Justins mentor och tror "Gud har gjort en stor sak" att låta dem träffas.

"Gud gjorde en stor sak att placera oss i varandras liv. Eftersom det finns en värld av erfarenhet bara jag kan dela med honom."


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: