Follow on Bloglovin
2012-11-21 - 20:21:30 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Jag är så välsignad

Tumblr_mdl3zgxyg11qew23xo1_500_large
Demi Lovato har definitivt en stark fan base. Fansen har faktiskt nominerat till Pepole Choice Award för att vara dem bästa med fansen som behöver rösta på sig själva. Valberedningens undan har fansen varit avgörande för att hjälpa Demi Lovato karriär och som påverkar hennes projekt som X Factor. tisdag den entertainer erkände de stöd hon får från fansen och tackade dem.
 
"Jag älskar er så mycket. Jag är så välsignad och hedrad över att ha otroliga fans som er alla," twittrade Demi Lovato från hennes officiella Twitter-konto. Underhållare fortsatte med att dela hur mycket fansen har hjälpt henne. "Tänkte tidigare om några av mina tidigare kamper och hur jag gick genom dem. Jag kan ärligt säga att jag inte skulle vara vid liv i dag hade jag inte haft det stöd som ni alla gav mig de senaste 2 åren. "
 
Underhållare har alltid hållit hennes fans i rampljuset och även när det finns virvlande rykten om stjärnan, har hon alltid upp dem med fansen så de visste sanningen. Ge ovillkorliga stöd har Demi Lovato byggt ett starkt band mellan miljontals fans som älskar sitt arbete som inte kan brytas genom skvaller. Naturligtvis har Demi Lovato haft en tuff tid med hennes tävlande på X Factor, men som alltid, fansen förväntar henne att komma ut på toppen. Med flera tävlande kvar, det är definitivt möjligt.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: