Follow on Bloglovin
2012-11-16 - 21:27:30 - Filed Under: Justin Bieber

Justin: Jag vill bli nästa Michael Jackson

Justin Bieber har gjort ett allvarligt förklaring till Maclean tidskrift: han vill bli nästa "kungen av pop."

Enligt tidningen, skriven av reportern Brian D. Johnson, sade Justin att han inte bara vill vara en tonåring heartthrob.

Justin, som vet att han är på toppen just nu, vill bo där, och han modellering sin karriär efter Michael Jackson, den ursprungliga "kungen av pop."

"Jag vill inte vara näst bäst, jag vill inte vara tredje bästa, fjärde bäst. Jag vill vara den bästa, det tar en hel del engagemang och ett mycket hårt arbete," Han sa till tidningen.

Du kan läsa hela artikeln i senaste numret av Maclean tidskrift, som kom till butikerna den 15 november.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: