Follow on Bloglovin
2012-11-08 - 22:55:00 - Filed Under: Selena Gomez

Robert pratar om Spring Breakers

Var och en av er vet säkert vem skådespelaren Robert Pattinson är. Jo, han gav en intervju med Premiere Magazine, och nämnde om Selenas senaste film "Spring Breakers"!
 
Premiere: Problemet är att vi kommer att lida om de inte gör nästa framgångsrika filmer som denna.

Robert: Jag ska berätta för er att det inte är så lätt. Idag känner jag att Hollywood industrin har bara ett mål: att tvinga produktionen av dåliga filmer. Systemet omvandlar allt den rör, i en katastrof. Tack gode Gud, det finns en grupp av ledamöter som inte kan motstå. Jag tänker på någon som Harmony Korine, vilket jag tycker är otroligt. Han visade sin senaste film "Spring Breakers" och jag gillade den. Jag vill inte svära, men jag känner att det kan vara en stor framgång [film].
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: