Follow on Bloglovin
2012-11-09 - 16:39:40 - Filed Under: Selena Gomez

Selena: Ny intervju för Radio NRJ

Tumblr_malxb2cjnr1rnrqolo1_500_large
Minns ni att Selena for på en kort resa till Frankrike i september? Hon gjorde många intervjuer, träffade fans och inte bara det.

NRJ Radio publicerade en intervju med Selena idag, där hon säger om sitt senaste album. hon sade:
"Nu är jag äldre, har min musiksmak förändrats. Jag försöker visa den i min musik."

Hon tillade att det redan har registrerats ett par låtar och hoppas att vi kommer att tycka om musiken:
"Folk kommer att bli överraskad av de låtar som vi har spelat in hittills (...) Jag hoppas att du kommer att gilla, eftersom jag tror att det är lite annorlunda."

HÄR kan du titta på hela intervjun!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: