Follow on Bloglovin
2012-11-08 - 21:38:00 - Filed Under: Svar på tal

Svar på tal

Fråga: Har selena & JustinBieber gjort slut ..? D: ... Jag är så ledsen .. Ont i magen osv . Neverassume skrev på instagram att han va singel men... Åh .. Är de sant .. Då dör ja :(((( gråter som fan
 
Svar: Om jag ska säga vad jag tror så tror jag att det inte är sant. Eftersom personen står inte nära Justin och kan säga saker som den inte vet. Jag försökte söka på namnet men hittade inte personen eller kontot var tydligen privat. Men vad skrev personen? Men som jag sa så är det inte sant och dom är fortfarande ihop. Om Selena och Justin hade gjorde slut skulle någon som står nära Justin ha sakt det. Men jag hoppas att du fick svar på din fråga!
 
Tog frågan här eftersom alla kanske undrar samma sak, så då ser alla. Men annars brukar jag svara vid kommentarerna.
Postat av: Anonym

Neverassume är justin bieber , ps kan du följa mig på insta .

Svar: Men han heter Justin Bieber på instagram! Vad heter du då på instagram?Och hans andra heter segwayswag.
josefin nordell

2012-11-08 @ 22:41:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: