Follow on Bloglovin
2012-10-21 - 22:54:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi pratar om mobbare, JB, 1D & nytt album!

Tumblr_mc9e7pbnhl1ra9e6qo1_500_large
JJJ: Grattis för Mean Stinks newest ambassador! Eftersom du har varit personligen berörs av mobbning, är du glad att ta denna nya roll?
DL: Ja! De kom faktiskt till mig och sa, "Hej, vill du vara en del av detta? Vi vet att detta är något nära ditt hjärta ... "Och naturligtvis sa jag "Absolut!" Jag är verkligen tacksam för att de frågade mig, eftersom det har öppnat mina ögon ännu mer för hur mycket mobbning påverkar och hur många människor som inspireras av detta program för att verkligen gå ut och göra en skillnad i sina skolor och inte bara prata om det, men faktiskt arbetar mot.
 
JJJ: För dem som inte är så bekant med din berättelse kan du dela några av de kamper du möter som en mellersta schooler?
DL: Ja, jag blev mobbad och växte upp och det blev så illa att det började bli hemundervisning. Jag tror att mycket av det hade att göra med bara interaktion som oss tjejer kan ha när vi är så ung, och vi är alla osäkra och folk börjar skvallra.

JJJ: Har du någonsin skvallrat själv som ett sätt att försöka passa in?
DL: Du vet, jag säger inte att jag är helt oskyldig heller. Jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig skvallrade då, men det är mycket viktigt att försöka uppmuntra ett meddelande nu att inte få delta i skvaller eller sprida rykten och vara delaktiga i dramat. Jag tror att det är vad som ledde till mobbning och sånt. Naturligtvis blev det utom kontroll och det är därför jag började hemundervisning.
 
 
 
JJJ: Du blev mobbad i så unga år, vem vände du dig till för att få hjälp när du gick igenom allt?
DL: Min mamma. Jag gick igenom det för att hon uppmuntrade mig att bara vända andra kinden till. Det var så svårt att göra i början och jag ville verkligen inte göra det, men du vet efter att ha upplevt människor som försöker få en reaktion från dig, om du inte ge efter för att då de inte får någon tillfredsställelse från den. Om de vet att de inte kan skada dig längre då de inte kommer att göra det.

JJJ: Vi hörde att dina kamrater skulle skriva hat framställningar och cd-bashing partier av dina demos. Är det inte sant eller är det?
DL: Det är. Jag tror att det hände när jag var 11-år gammal. Jag hittade ut en dag efter det att de alla kallade mig och berättade om det. Jag skulle få dessa röstmeddelanden som sa saker som "Du suger på att sjunga!" Och sedan skulle berätta om parterna de hade när de skulle göra narr av mina låtar och bryta ett gäng av mina demo-CD [för skojs skull].
 
 
JJJ: Det låter sårande!
DL: Se tillbaka, nu är det bara omogna och dumt, men det verkligen sårade mig för att jag var ung och hade verkligen dåligt självförtroende. Du vet att jag hade att göra med sånt och det var bara inte lätt då.

JJJ: Trots alla svårigheter du gick igenom din uppväxt, har du blivit en sådan positiv förebild och vi älskar att se dig som en domare på The X-Factor! Hur skulle du beskriva alla tre domare i ett ord?
DL: Tack! Hmmm ... Jag skulle säga att Britney är udda eller rolig, LA är slät, och Simon skulle jag säga gammal! (Skrattar)
 
 
JJJ: Om du hade en audition för showen, vilken låt skulle du sjunga?
DL: Det skulle inte vara Mary J. Bliges "I’m Going Down."  Det skulle inte vara Bruno Mars "Grenade", och det skulle inte vara en av Britneys låtar. Jag vet inte, jag kanske skulle sjunga en av Christina Aguilera låtar eller Kelly Clarkson.

JJJ: Nice, så du skulle definitivt inte hålla något tillbaka om du provar då?
DL: Jag skulle vilja visa upp mina låtar och attityd på samma gång!

JJJ: Tror du någon i ditt team kommer att vinna?
DL: Jag vet någon från mitt team kommer att vinna! Jag har den bästa kategorin och jag är så exalterad över det! Jag har stort förtroende för den grupp som jag har.
 
JJJ: Finns det någon chans att du och Britney någonsin skulle samarbeta på en låt tillsammans?
DL: Jag skulle älska att! Det skulle vara så spännande. Det finns inget planerat, men jag lägger ut det där!

JJJ: Nick Jonas var nyligen din gäst mentor på The X-Factor. Ser du fram emot han och hans bröder för ny musik?
DL: Ja, jag är verkligen spänd! Jag kan inte vänta med att höra och stödja den. Vi har varit med om mycket tillsammans. Vi träffades när jag var 14-år gammal, så efter att ha vänner så länge är det bara trevligt att se var vi båda är på denna punkt i våra liv. Jag kommer alltid att stödja dem och jag kommer alltid att vara glad för dem.
JJJ: På tal om musik, vad kan fansen förvänta sig för nytt kommande album?
DL: Jag har så roligt med att skriva musiken just nu! Jag skrev bara två låtar den senaste veckan som är lättsam och roligare.
 
JJJ: dina nya låtar kommer att vara lite på den komiska sidan?
DL: De har några roliga texter, men stora slag så att du inte riktigt märker först och kommer att vara som, "vänta, sa hon bara det? (Skratt).

JJJ: Vi kan inte vänta med att höra dem! Hur förhåller detta album till dina retroaktivt?
DL: Jag tror detta album kommer att bli mycket bättre. Jag försöker att hålla mig borta från dubstep och dansmusik eftersom jag bara vill ta med instrument tillbaka in i bilden när det gäller att smälla radio. Jag vill att folk ska verkligen njuta av min musik eftersom det är faktiskt musik.

JJJ: Nyligen, alla har länkat dig till One Direction om Niall Horan. Vem skulle du säga att din celeb krossa är just nu?
DL: (Skrattar) Min kändis krossa just nu ... Jag är kär i Channing Tatum! Han är så söt! Han bor egentligen i samma stad som jag gör i Texas, eller han gjorde, så när jag först träffade hans fru Jenna kunde vi prata om det. Det var ganska coolt. Så ja, han är bedårande och jag är verkligen glad att han har en söt fru!
 
JJJ: Det är så sött! Har du en favorit One Direction spår?
DL: Det som är som (sjunger) "Get out, get out…" Jag vet inte vad det heter, men att en, ja.

JJJ: Du har talat mycket om att vilja vara singel just nu, men har du några råd till fans som alltid får första dejten nervositet?
DL: Jag menar att det är svårt, för när du verkligen gillar någon där finns inte mycket du kan göra när dina händer blir svettig och du blir nervös. Du vet att det har funnits tillfällen då oavsett hur länge jag varit med en person är det inte bara den första dagen panik som jag får - jag får dem som två år senare!

JJJ: Det kan vara bra ändå.
DL: Ja, det är en stor sak! Så du bör bara vara sig själv och ha kul [när man går på första dejten] och använda extra deodorant (skrattar) och se till att din näsa inte har något i den!

JJJ: Tack så mycket för att du chattade med oss!
DL: Tack!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: