Follow on Bloglovin
2012-10-12 - 14:26:57 - Filed Under: Justin Bieber

Justins laptop och kamera blev stulen under konsert!

Justin Bieber säger några av hans tillhörigheter stals under en konsert på Tacoma Dome, i delstaten Washington.

Han twittrade att han och hans turnéledare blev bestulna under showen i tisdag kväll på Tacoma Dome. Vad stör honom mest är att han hade en hel del "personliga saker" på dem.
 
"Igår under showen, fick jag och min turnéledare josh lite saker stulna. verkligen suger. Människor bör respektera andras egendom "

"Jag hade mycket personliga saker på datorn och kameran och det är vad som oroar mig mest. #lame #norespect "
Tacoma polisens talesman ringde inte omedelbart tillbaka när det söktes efter en kommentar, och det är oklart om en polisanmälan har lämnats in.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: